.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت

قاضی بابایی از متهم اکبر اتباعی طبری خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام به وی از او خواست ابتدا دفاعیات خود را در باب زمینهای کلاک ارائه دهد. متهم طبری گفت: علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام.


طبری: ۲۰ سال به قوه قضائیه خدمت صادقانه کردم / علی رغم یک سال تلاش، نتوانستند کوچکترین بهانه‌ای برای اتهام زنی مرتبط با شغل من ارائه کنند / این پرونده سازی‌ها و افترا‌ها مربوط به ۱۰، ۱۵ سال گذشته است؛ اکثر آن‌ها مختومه شده / هیچ کدام از اتهامات را قبول ندارم؛ موارد اتهامی اغلب متهمان، ارتباطی به من ندارد(خبر)
قاضی بابایی از متهم اکبر اتباعی طبری خواست در جایگاه قرار گیرد و بعد از تفهیم اتهام به وی از او خواست ابتدا دفاعیات خود را در باب زمینهای کلاک ارائه دهد. متهم طبری گفت: علی رغم تلاش یک ساله نتوانستند کوچکترین بهانه و دست آویزی برای اتهام زنی مرتبط با شغل و سمت من ارائه کنند؛ ۲۰ سال خدمت صادقانه به قوه قضائیه داشته ام. (ادامه)
نیازآذری:مازندران برای توقف بیماری کرونا قرنطینه شود
نماینده مردم بابل در مجلس، خواستار قرنطینه استان برای توقف روند شیوع بیماری کرونا در استان شد.(ادامه)
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد. نامه 100 نماینده به حسن روحانی برای تشکیل ستاد مقابله با کرونا به ریاست رئیس‌جمهور+اسامی
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد.(ادامه)
مقایسه نمایندگان ۹ استان در مجلس دهم و یازدهم / چه کسانی از مجلس رفتند، چه کسانی جایگزین آنان شدند+جدول تغییرات
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرحله اول تکلیف بسیاری از کرسی ها را مشخص کرد و چرخش سیاسی پارلمان به سمت اصولگرایان را نشان داد. در ادامه به وضعیت کرسی های نمایندگی در استان های کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، مازندران، یزد، لرستان و مرکزی (ادامه)
شمال نیوز: در حالی ستاد انتخابات مازندران نتایج رای‌گیری در ۹ حوزه انتخابیه مازندران را اعلام و زنگ پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم را به صدا درآورد که هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند. حذف نمایندگان مجلس دهم شگفتی انتخابات مازندران در ایستگاه یازدهم
شمال نیوز: در حالی ستاد انتخابات مازندران نتایج رای‌گیری در ۹ حوزه انتخابیه مازندران را اعلام و زنگ پایان رقابت‌های انتخاباتی مجلس یازدهم را به صدا درآورد که هیچ یک از نمایندگان فعلی مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب اکثریت آراء نشدند.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند. آمار نمایندگان مازندران در ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی/ از دوره اول مجلس شورای اسلامی تا دوره دهم ۱۴۹ نماینده از استان مازندران، پارلمان را تجربه کردند(خبر)
در طول ۱۰ دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با ۷ دوره نمایندگی، بیشترین تعداد نمایندگی را داشت و پس از وی سیدحسن شجاعی کیاسری از حوزه ساری، مقداد نجف نژاد از حوزه بابلسر و فریدونکنار و عزت اله یوسفیان ملا از حوزه انتخابیه آمل با ۴ دوره دارای بیشترین دوره نمایندگی هستند.(ادامه)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب.... ۱۰ دوره با نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی (يادداشت)
استان مازندران ن تا پیش از جدایی استان گلستان ۱۷ کرسی مجلس را در اختیار داشت که در مجلس پنجم با افزایش ۲۰ نماینده به جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعداد نمایندگان استان به ۱۸ نفر رسید و در مجموع ۱۴۹ داوطلب....(ادامه)
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت. اسامی کامل نامزدهای مازندران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس
شمال نیوز: شورای نگهبان اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را در اختیار فرمانداری‌ها و حوزه انتخابیه استان مازندران گذاشت.(ادامه)
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند. آخرین وضعیت احراز صلاحیت نمایندگان/ کدام یک از بهارستان نشین ها رد صلاحیت شدند؟
از 247 نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که برای کاندیداتوری در انتخابات دوره یازدهم ثبت نام کرده بودند، حدود 90 نماینده با اعلام نظر نهایی هیات نظارت و مهر تایید شورای نگهبان، رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس این گزارش حسین نیازآذری نماینده بابل  ، شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد ، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت و .... آخرین وضعیت تایید صلاحیت نمایندگان مجلس دهمی مازندران
شمال نیوز : بر اساس این گزارش حسین نیازآذری نماینده بابل ، شمس الله شریعت نژاد نماینده تنکابن ، رامسر و عباس آباد ، قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر ، چالوس و کلاردشت و ....(ادامه)
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید.
کدام نمایندگان مجلس برای دوره یازدهم رد صلاحیت شدند؟
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید. (ادامه)
شمال نیوز: ۳۹ نماینده مجلس خواستار استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد وی در ناآرامی‌های آبان ماه شدند. متن استیضاح وزیر کشور منتشر شد / استیضاح‌کنندگان: وزیر کشور آسیب جدی به نظام وارد کرده است +اسامی امضاکنندگان
شمال نیوز: ۳۹ نماینده مجلس خواستار استیضاح وزیر کشور به دلیل عملکرد وی در ناآرامی‌های آبان ماه شدند.(ادامه)
دولت برای صادرات محصولات کشاورزی برنامه ریزی کند
عضو مجمع نمایندگان مازندران خواستار برنامه ریزی از سوی دولت برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی شد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین نیازآذری اظهار کرد: بدنه کارشناسی وزارت نیرو با انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی مخالف هستند اما رئیس جمهور نباید با اصرار بر این طرح هزینه‌دار به اختلافات منطقه‌ای دامن بزند..... نیازآذری: رئیس‌جمهور به اختلافات منطقه‌ای دامن نزند !
شمال نیوز : حسین نیازآذری اظهار کرد: بدنه کارشناسی وزارت نیرو با انتقال آب از دریای خزر به فلات مرکزی مخالف هستند اما رئیس جمهور نباید با اصرار بر این طرح هزینه‌دار به اختلافات منطقه‌ای دامن بزند.....(ادامه)
نیازآذری: رئیس‌جمهور به اختلافات منطقه‌ای دامن نزند
عضو هیأت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به فکر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی در بخش‌های آب و فاضلاب باشد، طرح‌هایی که برای بهداشت و محیط‌زیست استان‌های شمالی حیاتی است.‌(ادامه)
ضرورت حفظ هویت زیستی و طبیعی روستاهای مازندران
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ هویت زیستی و طبیعی روستاها و تقویت اصالت‌های فرهنگی و بومی ضروری است.(ادامه)
نیازآذری‌ :موضوع شفافیت نباید به بازارگرمی جریان های سیاسی مبدل شود
نماینده مردم بابل در مجلس، هرگونه طرح و لایحه شفافیت را گامی موثر و مثبت در اعتماد سازی دانست و گفت: موضوع شفافیت نباید به بازارگرمی جریان های سیاسی مبدل شود.(ادامه)
نماینده بابل: منطقه آزاد فرصتی برای بین المللی سازی اقتصاد مازندران
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس، تصویب منطقه آزاد در مازندران را فرصتی برای بین المللی سازی مزیت ها و ظرفیت های اقتصاد استان دانست.(ادامه)
نیازآذری:تحول اقتصادی در مازندران مستلزم تکمیل زیرساخت ها است
نماینده مردم بابل در مجلس تحول اقتصادی در استان را مستلزم تکمیل زیرساخت هایی اعم از شبکه حمل و نقل، تصویب مناطق آزاد و غیره دانست.(ادامه)
شمال نیوز: ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه ۹ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص شد.

ترکیب جدید ۹ کمیسیون‌ مجلس مشخص شد+ جدول
شمال نیوز: ترکیب جدید اعضای هیأت رئیسه ۹ کمیسیون‌ تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن  .... آمار نمایندگان مازندران در 10 دوره مجلس شورای اسلامی
شمال نیوز: در طول 10 دوره مجلس شورای اسلامی، احمد ناطق نوری نماینده نور و محمودآباد با 7 دوره نمایندگی، یکی از بیشترین آمار تعداد نمایندگی در استان مازندران و کشور را دارد. پس از وی ، سیدحسن ....(ادامه)
نیازآذری :طرح پنجره واحد در چرخه خدمات اداری اجرا نشد
نماینده مردم بابل در مجلس از دولت خواست زمان بندی و فرآیند خدمات اداری و بانکی را استاندارد و هوشمند کند و و از عدم اجرای طرح پنجره واحد در چرخه خدمات اداری انتقاد کرد.(ادامه)
نیازآذی:کشور با خودتحریمی مواجه است
عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد کارآفرینانه است گفت: متاسفانه دستگاه های اجرایی درک درستی از شرایط تحریم پیدا نکرده اند و با خودتحریمی مواجه ایم.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می کند و آبروی یک انسان شریف ،متعهد، انقلابی وارزشی که ازفرهنگیان و مدیران توانمنددستگاه تعلیم و تربیت وازهنرمندان وستایشگران اهل بیت عصمت وطهارت بوده را درآستانه سالگردپیروزی انقلاب اسلامی تاراج نموده است..... نیازآذری: بزرگ ترین نهاد تعلیم و تربیت استان مازندران گروگان التهاب و بی ثباتی است !
شمال نیوز : وی گفت : چرا وزیر با حیثیت همکارانش بازی می کند و آبروی یک انسان شریف ،متعهد، انقلابی وارزشی که ازفرهنگیان و مدیران توانمنددستگاه تعلیم و تربیت وازهنرمندان وستایشگران اهل بیت عصمت وطهارت بوده را درآستانه سالگردپیروزی انقلاب اسلامی تاراج نموده است.....(ادامه)
واکنش نماینده مجلس به لغو حکم مدیر یکروزه آموزش و پرورش در بابل
نماینده مردم بابل در مجلس به لغو حکم یکروزه مدیر تازه منصوب شده آموزش و پرورش در بابل واکنش نشان داد و این اقدام را خلاف اخلاق دانست.(ادامه)
شمال نیوز : حسین نیاز آذری ، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی شدید از سلامت آب و پساب فاضلاب شهرستان بابل خواستار توجه فوری وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مازندران شد..... اعتراض شدید نیازآذری به ناسالم بودن آب آشامیدنی بابل
شمال نیوز : حسین نیاز آذری ، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی شدید از سلامت آب و پساب فاضلاب شهرستان بابل خواستار توجه فوری وزیر نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار مازندران شد.....(ادامه)
نیازآذری :مردمی شدن جشن‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی خواستارمردمی شدن جشن‌های چهلمین سال برگزاری پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت همه انقلابیون و جریان‌های سیاسی درون نظام شد.(ادامه)
نیازآذری :انتقال آب دریای خزر خرج تراشی غیرکارشناسی است
عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس با انتقاد به طرح انتقال آب دریای خزر گفت: دولت به جای خرج تراشی غیرکارشناسی به مطالبات مردم استان های شمالی توجه کند.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده بابل بابیان اینکه قدرت نمایندگان باید در جهت تامین رفاه و مطالبات مردم استفاده شود تاکید کرد:ادبیات  نمایندگان همواره باید معطوف به مهر و محبت ، صلح و دوستی و مدارا باشد..... نیاز آذری : فشارکاری یا قدرت سازمانی نباید موجب رفتار نسنجیده از سوی نمایندگان و مسئولان شود
شمال نیوز : نماینده بابل بابیان اینکه قدرت نمایندگان باید در جهت تامین رفاه و مطالبات مردم استفاده شود تاکید کرد:ادبیات نمایندگان همواره باید معطوف به مهر و محبت ، صلح و دوستی و مدارا باشد.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.